Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Statystyka odwiedzin

Wyświetl stronę główną » Statystyka odwiedzin

Poniższa tabela prezentuje statystykę czytalności 30 najpopularniejszych artykułów.

Nr Nazwa artykułu Czytano
1.  STUDIUM UWARUNKOWAŃ l KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA l GMINY BODZENTYN 6060 razy
2.  Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Bodzentyn 5502 razy
3.  Druki do pobrania 3861 razy
4.  Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn 2757 razy
5.  Zarządzenie Nr 107/2017 Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn z dnia 30 listopada 2017 roku 2333 razy
6.  Zarządzenie Nr 50/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn z dnia 15 czerwca 2020 roku 2301 razy
7.  Zarządzenie Nr 117/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn z dnia 23.12.2019 roku 2171 razy
8.  STRATEGIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU MIASTA I GMINY BODZENTYN 1680 razy
9.  Informacja 1641 razy
10.  Harmonogram odbioru odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Bodzentyn w pierwszym półroczu 2016 roku 1543 razy
11.  Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy Bodzentyn 1436 razy
12.  Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym 1425 razy
13.  Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy / wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego 1391 razy
14.  Informacja 1271 razy
15.  Uchwała Nr VII/41/2008 Rady Miejskiej w Bodzentynie z dnia 18 września 2008 roku 1270 razy
16.  Harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Bodzentyn 1204 razy
17.  Harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Bodzentyn 1179 razy
18.  Wyniki naboru na wolne stanowisko urzędnicze 1161 razy
19.  Program Ochrony Środowiska 1132 razy
20.  Harmonogram wywozu odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Bodzentyn 1131 razy
21.  Ogłoszenie 1120 razy
22.  Oświadczenie majątkowe Pana Jarosława Dziedzińskiego - Kierownika SZPOZ w Bodzentynie 1088 razy
23.  Harmonogram wywozu odpadów komunalnych dla Miasta i Gminy Bodzentyn 1077 razy
24.  Uaktualniony harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Bodzentyn w 2017 roku 1053 razy
25.  Informacja dla podatników podatku od środków transportowych 1018 razy
26.  Zarządzenie Nr 31/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn z dnia 14 kwietnia 2016 roku 1015 razy
27.  Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym 1015 razy
28.  Zarządzenie Nr 36/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn z dnia 02.05.2016 roku 978 razy
29.  Wykaz 972 razy
30.  Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana terminu składania ofert 970 razy
W sumie 52755 razy

Poniższa tabela prezentuje procentowy rozkład odwiedzin poszczególnych kategorii BIPu.

Nr Nazwa działu Czytano
1.  Przetargi kat. główna 10.1 %
2.  Ogłoszenia o Konkursach kat. główna 4.1 %
3.  - przetargi 2009 rok 3.7 %
4.  - przetargi 2010 rok 3.2 %
5.  Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw kat. główna 3 %
6.  Organizacje pozarządowe kat. główna 2.9 %
7.  Druki do pobrania kat. główna 2.9 %
8.  Komunikaty,Informacje i Sprawozdania kat. główna 2.8 %
9.  Ochrona Środowiska kat. główna 2.7 %
10.  Budżet Miasta i Gminy kat. główna 2.6 %
11.  Podatki i opłaty lokalne kat. główna 2.5 %
12.  Zagospodarowanie przestrzenne kat. główna 2.5 %
13.  Burmistrz Miasta i Gminy kat. główna 2.2 %
14.  Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie 2 %
15.  Jednostki organizacyjne kat. główna 2 %
16.  Uchwały kat. główna 1.8 %
17.  Rada Miejska kat. główna 1.8 %
18.  Informacje nieudostępnione w BIP kat. główna 1.6 %
19.  Oświadczenia majątkowe kat. główna 1.5 %
20.  Fundusze Strukturalne kat. główna 1.3 %
21.  Regulamin Organizacyjny kat. główna 1.3 %
22.  Informacje i wystąpienia. 1.2 %
23.  zarządzenia za 2009r. 1.2 %
24.  Pomoc Publiczna kat. główna 1.2 %
25.  Rejestr Skarg i Wniosków kat. główna 1.2 %
26.  Statut kat. główna 1.2 %
27.  - przetargi 2011 rok 1.2 %
28.  Stanowiska urzędnicze kat. główna 1.1 %
29.  Uchwały rady Miejskiej - 2009r. 1.1 %
30.  Regulamin Pracy kat. główna 1.1 %
31.  Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy 1.1 %
32.  Jednostki pomocnicze kat. główna 1 %
33.  zarządzenia za 2010r. 1 %
34.  Gospodarka komunalna kat. główna 1 %
35.  Dane kontaktowe kat. główna 1 %
36.  Rejestry i ewidencje kat. główna 0.9 %
37.  Informacja o planowanych sesjach 0.8 %
38.  Majątek publiczny kat. główna 0.8 %
39.  Szkoła Podstawowa w Leśnej 0.8 %
40.  Zamierzenia i programy kat. główna 0.8 %
41.  przetargi-2006 kat. główna 0.7 %
42.  Komisje Rady 0.7 %
43.  przetargi-2007 kat. główna 0.7 %
44.  Gimnazjum im.Oddziału AK"Wybranieccy" we Wzdole Rządowym 0.7 %
45.  Uchwały Rady Miejskiej - 2010r. 0.6 %
46.  Centrum Obsługi Oświaty w Bodzentynie 0.6 %
47.  Spotkania z mieszkańcami 0.6 %
48.  Sesje rady i protokoły z sesji 0.6 %
49.  Wydział Komunikacji - Filia w Bodzentynie kat. główna 0.6 %
50.  Przewodniczący Rady 0.5 %
51.  Szkoła Podstawowa im. Poetów Doliny Wilkowskiej w Świętej Katarzynie 0.5 %
52.  Uchwały Rady Miejskiej - 2011r. 0.5 %
53.  Plan Pracy Rady 0.5 %
54.  Skład Rady 0.5 %
55.  Szkoła Podstawowa im. Antoniego Wacińskiego w Bodzentynie oraz Filia SP w Śniadce 0.5 %
56.  Gimnazjum im.mjr Jana Piwnika " Ponurego " w Bodzentynie 0.5 %
57.  za 2009r. 0.5 %
58.  zarządzenia za 2011r. 0.4 %
59.  -Referat Rolnictwa,Gospodarki Gruntami i Mienia Komunalnego 0.4 %
60.  Szkoła Podstawowa w Psarach 0.4 %
61.  Sesje-2009r. 0.4 %
62.  -Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2011 roku 0.4 %
63.  Samorządowe Przedszkole w Bodzentynie 0.4 %
64.  Plan Rozwoju Lokalnego 0.4 %
65.  Oświadczenia majątkowe Radnych 0.4 %
66.  za 2010r. 0.4 %
67.  Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn kat. główna 0.3 %
68.  Strategia 0.3 %
69.  -Urząd Stanu Cywilnego 0.3 %
70.  Oświadczenia majątkowe - 2007r. 0.3 %
71.  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie 0.3 %
72.  Załatwianie spraw w urzędzie kat. główna 0.3 %
73.  Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze kat. główna 0.3 %
74.  Radca prawny kat. główna 0.3 %
75.  Szkoła Podstawowa w Woli Szczygiełkowej 0.3 %
76.  Kontrole i Sprawozdania kat. główna 0.2 %
77.  Sesje-2010r. 0.2 %
78.  zebrania wiejskie 2010 rok 0.2 %
79.  -Referat Budowlano-Inwestycyjny i Ochrony Środowiska 0.2 %
80.  Oświadczenia majątkowe - 2008r. 0.2 %
81.  Samorządowe Przedszkole we Wzdole Rządowym 0.2 %
82.  -Ewidencja ludności i dowodów osobistych 0.2 %
83.  Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Bodzentynie 0.2 %
84.  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2010r. 0.2 %
85.  Oświadczenia majątkowe - 2009r. 0.2 %
86.  kontrole zewnętrzne w 2008 roku 0.2 %
87.  Oświadczenia majątkowe radnych (kadencja 2010-2014) 0.2 %
88.  -Stanowisko do spraw Kultury,Zdrowia,Sportu i Turystyki 0.2 %
89.  Oświadczenia majątkowe Radnych złożone w 2010r. w związku z upływem kadencji 0.1 %
90.  zebrania wiejskie 2008 rok 0.1 %
91.  -Stanowisko do spraw wymiaru podatków i opłat 0.1 %
92.  Plan Odnowy miejscowości Bodzentyn na lata 2008-2015 0.1 %
93.  kontrole zewnętrzne w 2009 roku 0.1 %
94.  -Stanowisko do spraw Obsługi Rady Miejskiej 0.1 %
95.  - Obowiązujące uchwały podatkowe 0.1 %
96.  -Stanowisko do spraw działalności gospodarczej 0.1 %
97.  kontrole zewnętrzne w 2010 roku 0.1 %
98.  zebrania wiejskie 2011 rok 0.1 %
99.  Sesje-2011r. 0.1 %
100.  Oświadczenia majątkowe-2010 0.1 %
101.  Budżet na 2010r. 0.1 %
102.  Program Ochrony Środowiska dla Miasta i Gminy Bodzentyn 0.1 %
103.  -Referat Finasów i Rachunkowości 0.1 %
104.  Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i Przemocy w Rodzinie 0.1 %
105.  - Wykazy ulg,umorzeń,rozłożeń na raty podatku 0.1 %
106.  -Stanowisko do spraw Obrony Cywilnej,Spraw Obronnych oraz Informacji Niejawnych 0.1 %
107.  - Akty Prawne MGOPS 0.1 %
108.  Oświadczenia majątkowe złożone w 2010r. w związku z upływem kadencji 0.1 %
109.  Jednostki pomocnicze 0.1 %
110.  -Stanowisko Radcy Prawnego 0.1 %
111.  -Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2009 roku 0 %
112.  -Referat Organizacyjny, Kadr i Spraw Obywatelskich 0 %
113.  - Wykazy udzielonej pomocy publicznej 0 %
114.  Jednostki Podległe 0 %
115.  Jednostki pomocnicze 0 %
116.  - Plany pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Bodzentynie kadencji 2010-2014 0 %
117.  Plan gospodarki odpadami dla Miasta i Gminy Bodzentyn 0 %
118.  Regulamin Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie. 0 %
119.  zebrania wiejskie 2009 rok 0 %
120.  Plan odnowy miejscowości Wilków na lata 2010-2017 0 %
121.  -Stanowisko Administratora Bezpieczeństwa Informacji 0 %
122.  Budżet na 2011r. 0 %
123.  Szkoła Podstawowa im.Oddziału AK"Wybranieccy" we Wzdole Rządowym 0 %
124.  kontrole zewnętrzne w 2011 roku 0 %
125.  Emisja obligacji kat. główna 0 %
126.  Publicznie dostętny wykaz danych o środowisku i jego ochronie kat. główna 0 %
127.  -Ludowy Klub Sportowy "Łysica" 0 %
128.  Jednostki pomocnicze 0 %
129.  -Uczniowski Klub Sportowy "Start" Święta Katarzyna 0 %
130.  -Ochotnicza Straż Pożarna w Sieradowicach 0 %
131.  -Uczniowski Ludowy Klub Sportowy "Orły" 0 %
132.  - Archiwum uchwał podatkowych 0 %
133.  -Ochotnicza Straż Pożarna we Wzdole Rządowym 0 %
134.  -Uczniowski Klub Sportowy "Jodła" 0 %
135.  Jednostki pomocnicze 0 %
136.  -Uczniowski Ludowy Klub Sportowy "Gród-Bodzentyn" 0 %
137.  Oświadczenie majątkowe Pana Stanisława Marka Kraka złożone w związku z wyborem na Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn 0 %
138.  -Towarzystwo Przyjaciół Bodzentyna 0 %
139.  -Uczniowski Ludowy Klub Sportowy "Olimp" 0 %
140.  -Ochotnicza Straż Pożarna w Psarach-Starej Wsi 0 %
141.  Wybory Prezydenta RP 2020 kat. główna 0 %
142.  Program Współpracy Gminy Bodzentyn z Organizacjami Pozarządowymi oraz innymi Podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2015r. 0 %
143.  - przetargi 2012 rok 0 %
144.  -Ochotnicza Straż Pożarna w Bodzentynie 0 %
145.  Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w 2019 roku kat. główna 0 %
146.  Kodeks Etyki Pracowników Samorządowych Zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn 0 %
147.  Sprawozdania kat. główna 0 %
148.  Ewidencja kąpielisk kat. główna 0 %
149.  Informacje i sprawozdania przedkładane na Radzie 0 %
150.  Petycje kat. główna 0 %
151.  -Stowarzyszenie Miłośników Siekierna i Gór Świętokrzyskich 0 %
152.  -Klub Sportowy "Sensas"Bodzentyn 0 %
153.  Wybory Samorządowe 2018 kat. główna 0 %
154.  Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Turystyki w Bodzentynie 0 %
155.  -Stowarzyszenie Przyjaciół Św. Katarzyny i Doliny Wilkowskiej"Łysica-Sabat" 0 %
156.  -Stowarzyszenie Gospodyń Wiejskich w Leśnej 0 %
157.  -Stowarzyszenie na Rzecz Odnowy Wsi "Odnowica" 0 %
158.  -Wędkarski Klub Sportowy "Kleń" 0 %
159.  Konto Bankowe kat. główna 0 %
160.  -Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Śniadka 0 %
161.  -Ludowy Uczniowski Klub Sportowy"Huragan" 0 %
162.  Powszechny Spis Rolny - 2020 r. kat. główna 0 %
163.  -Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży 0 %
164.  -Towarzystwo Dawida Rubinowicza 0 %
165.  -Uczniowski Klub Sportowy "Atlas" 0 %
166.  Tłumacz dla osób niesłyszących kat. główna 0 %
167.   -Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2012 roku 0 %
168.  Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019 kat. główna 0 %
169.  Platforma zakupowa kat. główna 0 %
170.  Kontakt z mieszkańcami 0 %
171.  Podstawowe informacje 0 %
172.  Informacje osobowe członków Zarządu 0 %
173.  zarządzenia za 2012r. 0 %
174.  Regulamin pracy Społecznej Rady Kultury, Ochrony Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego oraz Polityki Społecznej Miasta i Gminy Bodzentyn kat. główna 0 %
175.  Wybory ławników sądowych 2019 kat. główna 0 %
176.  Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej - 2019r. kat. główna 0 %
177.  Skład osobowy Zarządu 0 %
178.  Klauzula informacyjna RODO kat. główna 0 %
179.  Uchwały Zarządu 0 %
180.  Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta i Gminy Bodzentyn na lata 2012-2020. 0 %
181.  Posiedzenia Zarządu 0 %
182.  Referendum Ogólnokrajowe 2015 kat. główna 0 %
183.  Uchwały Rady Miejskiej - 2012r. 0 %
184.  Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej 2015 r. kat. główna 0 %
185.  za 2011r. 0 %
186.  Tutaj podaj nazwę. 0 %
187.  Budżet na 2012r. 0 %
188.  -Referat Środków Pomocowych Rozwoju Gminy 0 %
189.  kontrole zewnętrzne w 2012 roku 0 %
190.  Sesje-2012r. 0 %
191.  Oświadczenia majątkowe-2011r. 0 %
192.  zebrania wiejskie 2012 rok 0 %
193.  Informacja o planowanych sesjach w 2018r. 0 %
194.  Plan Zamówień Publicznych 0 %
195.  Uchwały Rady Miejskiej - 2018r. 0 %
196.  za 2016r. 0 %
197.  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2018 roku 0 %
198.  Sesje - 2018r. 0 %
199.  Oświadczenia majątkowe - 2017 r. 0 %
200.  -Stowarzyszenie Miejska Góra na rzecz rozwoju Celin i Podgórza 0 %
201.  -Koło Gospodyń Wiejskich "Wzdolanie" 0 %
202.  -Stowarzyszenie Świętokrzyskie 0 %
203.  Oświadczenia majątkowe Radnych złożone w 2018 roku w związku z upływem kadencji 0 %
204.  zarządzenia za 2018r. 0 %
205.  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2017 roku 0 %
206.  - przetargi 2018 rok 0 %
207.  Sesje - 2017 r. 0 %
208.  Dyżury Radnych 0 %
209.  Oświadczenia majątkowe - 2016 r. 0 %
210.  za 2017r. 0 %
211.  Uchwały Rady Miejskiej - 2017r. 0 %
212.  zarządzenia za 2017r. 0 %
213.  Informacja o planowanych sesjach w 2017r. 0 %
214.  Sprawozdania z działalności Rady 0 %
215.  - przetargi 2017 rok 0 %
216.  Budżet na 2018r. 0 %
217.  Budżet na 2017r. 0 %
218.  Informacja o planowanych sesjach w 2020r. 0 %
219.  Oświadczenia majątkowe złożone w 2018r. w związku z upływem kadencji 0 %
220.  Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej 0 %
221.  Oświadczenia majątkowe - 2018 r. 0 %
222.  Imienny wykaz głosowań radnych 0 %
223.  - Wybory uzupełniające Okręg Nr 10 Wzdół Rządowy,Wzdół-Kolonia 0 %
224.  kontrole zewnętrzne w 2016 roku 0 %
225.  kontrole zewnętrzne w 2017 roku 0 %
226.  kontrole zewnętrzne w 2018 roku 0 %
227.  kontrole zewnętrzne w 2019 roku 0 %
228.  - przetargi 2020 rok 0 %
229.  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2020 r. 0 %
230.  za 2019 r. 0 %
231.  za 2020 r. 0 %
232.  kontrole zewnętrzne w 2020 roku 0 %
233.  Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie 0 %
234.  - przetargi 2019 rok 0 %
235.  zarządzenia za 2020 r. 0 %
236.  Budżet na 2019 r. 0 %
237.  Interpelacje Radnych Rady Miejskiej w Bodzentynie 0 %
238.  zarządzenia za 2019 r. 0 %
239.  Informacja o planowanych sesjach w 2019r. 0 %
240.  Transmisje Sesji Rady Miejskiej 0 %
241.  Budżet na 2020 r. 0 %
242.  Oświadczenia majątkowe Radnych złożone w związku z początkiem kadencji 2018-2023 0 %
243.  Uchwały Rady Miejskiej - 2019r. 0 %
244.  Oświadczenie majątkowe Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn złożone w związku z początkiem kadencji 2018-2023 0 %
245.  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2019 r. 0 %
246.  Inne sprawy dotyczące działalności Rady Miejskiej 0 %
247.  za 2018 r. 0 %
248.  Budżet na 2021 r. 0 %
249.  -Stowarzyszenie Ochrony Zabytków Architektury i Sztuki Bodzentyna i Regionu Świętokrzyskiego 0 %
250.  Oświadczenia majątkowe - 2012r. 0 %
251.  - zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 tys.Euro 0 %
252.  Elektroniczny Rejestr Instytucji Kultury 0 %
253.  zarządzenia za 2014r. 0 %
254.  zebrania wiejskie 2014 rok 0 %
255.  Sesje-2014r. 0 %
256.  Oświadczenia majątkowe - 2013r. 0 %
257.  Uchwały Rady Miejskiej - 2014r. 0 %
258.  -Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2014 roku 0 %
259.  Budżet na 2014r. 0 %
260.  za 2013r. 0 %
261.  - przetargi 2014 rok 0 %
262.  kontrole zewnętrzne w 2014 roku 0 %
263.  Regulamin Udostępniania Świetlic Wiejskich w Gminie Bodzentyn 0 %
264.  - Plany pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Bodzentynie kadencji 2014 - 2018 0 %
265.  Program Opieki nad Zwierzętami 0 %
266.  Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bodzentyn. 0 %
267.  kontrole zewnętrzne w 2013 roku 0 %
268.  -Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2013 roku 0 %
269.  Sesje-2013r. 0 %
270.  Uchwały Rady Miejskiej - 2013r. 0 %
271.  zebrania wiejskie 2013 rok 0 %
272.  zarządzenia za 2013r. 0 %
273.  Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. 0 %
274.  Budżet na 2013r. 0 %
275.  -archiwalny Regulamin Organizacyjny 0 %
276.  Oświadczenia majątkowe - 2019 r. 0 %
277.  -Referat Gospodarki Komunalnej 0 %
278.  Regulamin Zbiorowego Zaopatrzenia w Wodę i Zbiorowego Odprowadzania Ścieków Gminie Bodzentyn 0 %
279.  Gminny Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2012-2015. 0 %
280.  Szkoła Podstawowa im. Antoniego Wacińskiegow Bodzentynie 0 %
281.  za 2012r. 0 %
282.  - przetargi 2013 rok 0 %
283.  Program Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest z terenu Miasta i Gminy Bodzentyn 0 %
284.  Oświadczenia majątkowe złożone w 2014r. w związku z upływem kadencji 0 %
285.  - przetargi 2016 rok 0 %
286.  Informacja o planowanych sesjach w 2016r. 0 %
287.  zarządzenia za 2016r. 0 %
288.  Uchwały Rady Miejskiej - 2016r. 0 %
289.  Budżet na 2016r. 0 %
290.  Sesje-2016r. 0 %
291.  -Stowarzyszenie Wilków Nasz Dom 0 %
292.  -Stowarzyszenie Świętokrzyskie Jodły 0 %
293.  -Stowarzyszenie Rozwoju wsi i Edukacji 0 %
294.  -Stowarzyszenie Wzdolskie Kołowrotki 0 %
295.  -Stowarzyszenie Dąbrowa 0 %
296.  -Alebabki 0 %
297.  -Stowarzyszenie Rozwoju Miejscowości Wola Szczygiełkowa 0 %
298.  -Stowarzyszenie Gmina Bodzentyn-Nasza Mała Ojczyzna 0 %
299.  -Furmani 0 %
300.  za 2015r. 0 %
301.  Regulamin Użytkowania Samochodu Służbowego Urzędu Miasta i Gminy Bodzentyn dla celów służbowych. 0 %
302.  Oświadczenia majątkowe Radnych złożone w 2014 roku w związku z upływem kadencji 0 %
303.  zarządzenia za 2015r. 0 %
304.  zebrania wiejskie 2015 rok 0 %
305.  Sesje-2015r. 0 %
306.  Informacja o planowanych sesjach w 2015r. 0 %
307.  Oświadczenia majątkowe - 2014r. 0 %
308.  Uchwały Rady Miejskiej - 2015r. 0 %
309.  -Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2015 roku 0 %
310.  Budżet na 2015r. 0 %
311.  za 2014r. 0 %
312.  - przetargi 2015 rok 0 %
313.  kontrole zewnętrzne w 2015 roku 0 %
314.  Informacja o planowanych sesjach w latach 2011-2014r. 0 %
315.  - Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w 2016 roku 0 %
316.  Oświadczenia majątkowe - 2015 r. 0 %
317.  -Stowarzyszenie Siekierno Nasza Ojczyzna 0 %
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Bodzentyn
ul. Suchedniowska 3
26 - 010 Bodzentyn

NIP Urzędu Miasta i Gminy:

664 15 28 123

REGON Urzędu Miasta i Gminy: 000534718

NIP Gminy: 657 25 15 240

REGON Gminy: 291009700

tel. ( 041 ) 31-15-010,
tel. ( 041 ) 31-15-511,
fax:( 041 ) 31-15-114

 

Godziny pracy Urzędu:

  poniedziałek  800-1600

wtorek-piątek  715-1515

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.